الثلاثاء 11 مايو 2021
توقيت مصر 09:23 ص
المصريون
رئيس مجلس الإدارة و رئيس التحرير

جمال سلطان

ADS
 

أحمد حلمي يفجر مفاجأة تصدم الجميع

"عقوبة مالية" في انتظار "أحمد حلمي"
Native

فجر الفنان أحمد حلمي، مفاجأة لأول مرة صدمت الجميع، في فيديو نشره عبر حسابه على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، ووجه لطلاب الثانوية العامة بمناسبة بدء امتحاناتهم.

وقال: "حبايبي طلاب الثانوية العامة بنين وبنات.. ربنا معاكوا ويوفقكوا وينجحكوا .. وخدوا بالكوا طبعا ومحدش يقلع الكمامة وبلاش تجمعات.. مش عايزين ننجح في الثانويه العامة ونسقط في الكورونا"، مضيفا :"سهيلة بنت أختي.. شدي حيلك وربنا يوفقك يارب".

وكشف حلمي مفاجأة عن نفسه قائلاً:"الفيديو بخصوص امتحانات بكرة وبما إن بنتكلم عن امتحانات الثانوية العامة اعتقد مفيش حد أحسن مني يتكلم أكتر مني عن الثانوية العامة، لأني خبرة وسقطت فيها 3 سنين بس أناعايز أقولكم أني كنت في الحقيقة خايف من الامتحانات".

وختم :"حقيقي السنة الوحيدة اللي ماسقطتش فيها هي اللي مكنتش فيها خايف من الامتحان بجد وتعاملت مع الامتحان على أنه فسفوسة... مضيعش وقتك في الرعب ووجع البطن وامتحانات الثانوية فسفوسة محدش ياخد باله منها".

View this post on Instagram

حبايبي طلاب الثانويه العامة بنين وبنات .. ربنا معاكوا ويوفقكوا وينجحكوا .. وخدوا بالكوا طبعا ومحدش يقلع الكمامة وبلاش تجمعات .. مش عايزين ننجح في الثانويه العامة ونسقط في الكورونا ?? (سهيله بنت اختي ... شدي حيلك وربنا يوفقك يارب )

A post shared by Ahmed Helmy (@ahmedhelmy) on